Kirjoittaja Aihe: Kuopion pelipaikat ja niiden sijainnit  (Luettu 5272 kertaa)

Poissa Lindman

• Newbie
  • *
Kuopion pelipaikat ja niiden sijainnit
« : Tiistai, 23.12.2014, 22.51 »
Sorsasalo

Varsin hyvien kulkuyhteyksien varrella sijaitseva Sorsasalon pelialue sijaitsee Sorsasalossa, sellutehtaan naapurissa. Paikka on ehdottomasti käytetyin Kuopion alueen peleissä ja sinne onkin varsin lyhyt matka niin Kuopiosta kuin Siilinjärveltäkin.

Maasto on pääosin havumetsää, ja paikan ominaisuuksiin kuuluvat korkeuserot: koko pelialue on periaatteessa yhtä suurta rinnettä, joka viettää offgamelle asti.

Karttaohje, provided by Google: https://goo.gl/maps/qEgtJ

Erityishuomioita: jokainen pelaaja saa järjestää pelit

Levänen

- Pelialueelle tultaessa autolla, autot tulee jättää ABC pitkälahden eteläpäädyn parkkialueelle (Matkuksen päädyn alue).

- Pyssyt tulee pitää erityisen hyvin pussissa saapuessasi pelialueelle.

- Pelialueelle ei saa oikaista alueen eteläpäädyssä olevan asutuskeskuksen lävitse, vaan kävelytietä pitkin mäelle josta ylitetään autotie turvallisesti. Offgame alueelle pääsee helpoiten autotien kaiteen pohjois puolelta polkua pitkin. Tarvittaessa järjestetään opastus alueelle.

Suurinpiirteinen offgame alueen paikka kartta

Erityishuomioita: vain ennalta määrätyt henkilöt saavat järjestää pelejä.
« Viimeksi muokattu: Maanantai, 07.09.2015, 10.06 kirjoittanut koma »
Mä oon sit varottava esimerkki siitä, kuinka käy, jos asuu kuusivuotiaasta asti autotallissa.

Poissa serwed

• Newbie
  • *
Vs: Kuopion pelipaikat ja niiden sijainnit
« Vastaus #1 : Tiistai, 03.02.2015, 11.37 »
Tämä saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta on jo sen verran aikaa kun viimeksi olen pelaamassa käynyt ja pelejä järjestänyt, joten kysyn tässä ja nyt.

Ovatko nämä alueet vielä käytössä ja onko uusia pelipaikkoja näitten lisäksi?

Sorsasalo(ylhäällä jo mainittu ja kaikki saavat järjestää pelejä)

Toivala/suini(vain tietyt henkilöt saavat järjestää pelejä)

Petosen alue en muista nyt oikeaa nimeä(sai järjestää pelejä jos soitti alue vastaavalle ja ilmoitti asiasta)

Telko(?)
Zermu

Poissa Jokeri

• Newbie
  • *
« Vastaus #2 : Torstai, 16.04.2015, 00.37 »
Levänen

- Pelialueelle tultaessa autolla, autot tulee jättää ABC pitkälahden eteläpäädyn parkkialueelle (Matkusta päin).

- Pyssyt tulee pitää erityisen hyvin pussissa saapuessasi pelialueelle.

- Pelialueelle ei saa oikaista alueen eteläpäädyssä olevan asutuskeskuksen lävitse, vaan on kuljettava leväsentien puoleisen autotien vallin ulkoista reunaa pitkin niin kauan että voi laskeutua pelialueen eteläpäädyksi merkitylle alueelle.

Pelialue siis sijaitsee muutama sata metriä pohjoiseen pitkälahden ABC:ltä. Tässä sijainti pelialueen eteläpäädystä johonka kaikkien peliin osallistuvien pitää yrittää ninjailla tiensä yllämainittuja ohjeita noudattaen -> https://www.google.fi/maps/place/62%C2%B050%2728.4%22N+27%C2%B036%2752.1%22E/@62.841218,27.614464,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0

Tossa surkea kartta: https://docs.google.com/document/d/1K9A9kKoHDuMwolffxq-_t_Eq1kIiPEi0dbXxZ6g7SCg/edit
« Viimeksi muokattu: Torstai, 16.04.2015, 00.43 kirjoittanut Jokeri »

Poissa topcatti

• Yhdistyksen jäsen
  • *
  • lol
« Vastaus #3 : Keskiviikko, 08.07.2015, 02.38 »
Onko tuosta tullu mitään sanomista kun 20 tyyppiä kulkee maastopuvuissa aselaukkujen kanssa siellä sunnuntai ruuhkasen ABC edessä? :D

Poissa koma

• Administrator
  • Önönnönnöö
« Vastaus #4 : Keskiviikko, 08.07.2015, 12.55 »
Eipä sitä mikään kiellä. Ei ole vielä tullut ja en usko, että tuleekaan. Onhan sitä aikojen alusta kuljettu maastovehkeet päällä peleihin. Itse olen nykyisin ruennut suosimaan siviilitakkia/paitaa, ei ihan niin murhaavia katseita saa.

Poissa julle5566

• Yhdistyksen jäsen
  • *
  • Olen aina oikeassa, tiedät sen kuitenkin itsekkin.
« Vastaus #5 : Tiistai, 13.10.2015, 23.21 »
Itse käytän siviilissä noin 90% ajata mitä liikun ulkona ja ei ole oluttu mitään hämminkiä. Josku vanhat miehet tervehtii mostamalla käden lippaan ei sen kummempaa.

Laitoin vain väli kommentin ei muuta. Ja muisakaa maksaa jäsen maksu kun se on taas mahdollistat kun on nyt hyvä johtokin.
Minulla on luku sekä kirjoitus häiriö.
Jos asia häiritsee soita 0442567818.
Tai tule käymään Kalevalankatu 21 B14 Männistö.

Poissa koma

• Administrator
  • Önönnönnöö
« Vastaus #6 : Perjantai, 17.06.2016, 17.56 »
Käytiin Sorsasaloa restauroimassa. Nyt vois olla sellanen linja tohon paikkaan, että kukaan ei tee omin nokkinensa mitään muutoksia siellä. Ehotuksia kuunellaan mitä tarttee minnekkin ja mitä muokata. Toki, talkoisiin saa ja pitää osallistua kun niitä ilmotellaan, mutta omin nokkinensa ei mennä häsläämään.

PS. Jos ne rupee hajoomaan tahallisesti niin loppuu myös pelialueiden kehittäminen.