Kirjoittaja Aihe: Palautetta peleistä  (Luettu 2147 kertaa)

Poissa Haapanen

• Newbie
  • *
  • A-15
Palautetta peleistä
« : Sunnuntai, 06.12.2015, 17.07 »
Moro!

Annan nyt palautetta kaikille pelaajille ja hieman hallituksellekkin. Mikäli joku pahoittaa mielensä niin tyrkätkää YV tai pistäkää viestiä alle.

Yleistä:

En tiedä onko turvallisuus teille jokin vitsi? vai mitä h'lvettiä. Esimerkiksi porukka kuuntelee briiffiä, (osalla ei laseja päässä) niin porukka paukuttelee siinä 2m päässä, vaikka siitä useamman kerran huomautettiin ja sanottiin että se on kiellettyä.
 Muutenkin asenteet, että mää voin pitää lipasta kiinni offgamella se takia että oon pelannut monta vuotta, pitäs antaa banaania suoraan eikä kysellä mitään. Vaikka kuinka olisit ex- hallituksesta(tai muuuten korkeasta asemasta) niin ei sen pitäisi antaa mitään erikoisoikeuksia. Kyseessä on kumminkin kaikkien turvallisuus ja myös lajin tulevaisuus.  Väitänpä että kukaa ei voi kiistää faktaa että nuoremmat ottavat mallia vanhemmista pelaajista, onko tuo se malli jonka haluatte Heille näyttää??
Kun selostetaan peliä niin ne turvat kaikilta kiinni, itse en kaikkea kuullut johtuen siitä että joku höpötteli takana/ammuskeli tai jotain muuta häiriköi. Kun pelin vetäjä puhuu niin muut pitävät ne TURVAT TUKOSSA, ja mun mielestä jos se ei onnistu niin voi lähteä sitä harjoittelemaan kotiin.

Sitten teidän hallitukselle suora kysymys, Miksi ette puutu jatkuviin sääntö rikkomuksiin? Menetättekö te siinä kavereita vai mikä? Tuo homma ei toimi sillä että puolella porukasa omat säännöt, tai toimii se mutta se on vain ajan kysymys millon sattuu jotain pahaa/pysyvää. Voin väittää että pieni pelikielto voi muuttaa menoa huomattavasti turvallisemmaksi.

Peleistä:

Pelit meni mukavasti ja pelimuodot oli mukavia  ja pelialueelle toimivia. Osapuolet olisi voinut erottaa paremmin, itselle oli ainakin pihalla että kuka puolusti ja kuka hyökkäs.... Hihanauhat helpottamaan sitä.

Kiitokset PJ:lle kun jeesit meidät paikan päälle, oli hauska reissu.

Haapanen

A-15 kuittaa

Poissa koma

• Administrator
  • Önönnönnöö
Vs: Palautetta peleistä
« Vastaus #1 : Sunnuntai, 06.12.2015, 20.14 »
Kiitos palautteesta. Turvallisuuden suhteen toimiin on ryhdytty ja jatkossa pidetään huolta, että sääntöjä noudatetaan. 5.12 pelit tuntui muutenkin olevan pohjanoteeraus jokaiselta taholta. Sääntöjä tullaan myös päivittämään nykypäivään ja samalla saa pelinjärjestäjät hieman aseita tähän kuuntelemattomuuteen ja yleiseen perseilyyn jota nyt varsinkin Hamulan alueella on tapahtunut.

Iso kiitos käynnistä, mukava päästä vaihtamaan sanasia yhdistysten toiminnasta ja saada hyviä vinkkejä jatkoa ajatellen. Toivottavasti ei ollut viimeinen vierailu ja Kuopion porukastakin toivottavasti saadaan kasattua PMS:n peleihin enemmänkin porukkaa.

-Toni

Poissa julle5566

• Yhdistyksen jäsen
  • *
  • Olen aina oikeassa, tiedät sen kuitenkin itsekkin.
« Vastaus #2 : Maanantai, 14.12.2015, 11.31 »
Kiitos paljon pikkujoulupeleistä hallitukselle.
Ainut miinus oli että lämäri sääntö ei mennyt ihan putkeen osalla jäi suurin osa pelistä ohi.

Mutta yleisesti ottaen iso plussa peleistä kuitenkin.
Minulla on luku sekä kirjoitus häiriö.
Jos asia häiritsee soita 0442567818.
Tai tule käymään Kalevalankatu 21 B14 Männistö.

Poissa lexxu

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : Maanantai, 14.12.2015, 13.30 »
Kiitoksia peleistä, oli kannattavaa ajella pidemmältäkin matkalta eikä pienet miinukset muuttaneet asiaa.

Henkilökohtaisesti pelinjärjestäjänä pisti vähän silmään pelinjärjestäjien epävarmuus ja pienien turvallisuusriskien sormienläpi katsominen. Tykkäsin kun kaikki aseet kronotettiin kun joku epäili jonkun toisen ampuvan liian kovilla, ja tykkäsin että minun aseeni varmistettiin kahteen kertaan (koska M100 jousi antoi liikaa ulos ja kävin vaihtamassa M80 jousen sisään) sekä kun minua ja muita pyydettiin tekemään tyhjälaukaukset pelin jälkeen ulkona.

En tosin pitänyt siitä kun alkupuheessa ei välitetty ihmiset ammuskelusta ja yleisestä paskanjauhannasta alkupuheen päälle. Ihmiset myös kulkivat offgame alueen ulkopuolella ilman suojalaseja aseiden kanssa joissa oli lippaat kiinni aseissa pelin päätyttyä. Eniten häiritsi nähdä kun "vanhemmat" pelaajat ottivat suojalasinsa pois heti kun PELI OHI huuto kuului, tilanteessa jossa kuljet henkilöiden vieressä jotka tekevät tyhjälaukauksia huoneen nurkkiin ja/tai omien kenkiensä pohjiin ei ole missään nimessä turvallinen ottaa silmäsuojaimia pois.

Puuttukaa vaan rohkeasti kaikkiin tilanteisiin jotka näette vähänkin epäturvallisiksi ja tehkää muille selväksi että rangaistusta tulee jos ei totella, ei vain pelkkiä käskyjä.

Pelit itsessään olivat erittäin mielenkiintoiset ja monimuotoiset, kiitoksia kovasti!

PS. varastamme omiin peleihimme muutaman nerokkaan pelimuodollisen seikan jonka olette kehittäneet, mm. rupeamme nyt joensuussakin räjäyttämään ovia auki C4 räjähteillä  ;)
As I walk in the valley of the shadow of death, I fear no evil, for I am the baddest motherf*cker in the goddamn valley.

Poissa julle5566

• Yhdistyksen jäsen
  • *
  • Olen aina oikeassa, tiedät sen kuitenkin itsekkin.
« Vastaus #4 : Maanantai, 04.04.2016, 16.47 »
Kiitos paljon hallitukselle nilsiän cqp peli paikan järjestämisestä.
Oli todella mukavaa niin kauan kuin kesti.
Minulla on luku sekä kirjoitus häiriö.
Jos asia häiritsee soita 0442567818.
Tai tule käymään Kalevalankatu 21 B14 Männistö.