Kirjoittaja Aihe: Battlegroup 18, Parola  (Luettu 778 kertaa)

Poissa koma

• Administrator
  • Önönnönnöö
Battlegroup 18, Parola
« : Maanantai, 18.12.2017, 17.37 »
Kesällä siis ois taas Parolassa pikkusia mättöjä. Vkl peleissä osa esitti innostuksensa lähtemään kyseiseen pelisarjaan. Onko Kuopion alueelta minkälaista innostusta pelaamaan samalla puolella?

Chevy starttaa ekaa kertaa oikeisiin peleihin X-osapuolelle (näillä näkymin Uusimaa). Auto tulee kasattua omasta porukasta, joten valitettavasti en huoli ilmottautumisia vielä tässä vaiheessa omaan autokuntaan. Mikään ei tietenkään estä omaa autoa tekemästä peleihin mukaan. Iisalmi on lähdössä ainakin lobsterillansa Pirkanmaalle ja kuulemma vuokrattavissa olisi taisteluauto.
« Viimeksi muokattu: Maanantai, 18.12.2017, 22.04 kirjoittanut koma »

Poissa topcatti

• Yhdistyksen jäsen
  • *
  • lol
Vs: Battlegroup 18, Parola
« Vastaus #1 : Maanantai, 18.12.2017, 19.55 »
Itse menossa uusimaalle/uudellemaalle miten se sanotaankaan. Ei oo ryhmää. En ole tarkemmi ajatellut mihin osastoon menen

Poissa julle5566

• Yhdistyksen jäsen
  • *
  • Olen aina oikeassa, tiedät sen kuitenkin itsekkin.
« Vastaus #2 : Tiistai, 16.01.2018, 11.03 »
itse olen näillä näkymin lähdössä autoon mahtuu vielä kaksi kyytiin.
Puolta ei olla vielä päätetty mutta ois varmaan hyvä jos koittas samallepuolen päästä.

Neuvoa kaipais pelaajilta joilla kokemusta vastaa vista peleistä mitä pakata mukaan yms?
Minulla on luku sekä kirjoitus häiriö.
Jos asia häiritsee soita 0442567818.
Tai tule käymään Kalevalankatu 21 B14 Männistö.

Poissa Sinappi

• Yhdistyksen jäsen
  • *
« Vastaus #3 : Lauantai, 24.02.2018, 20.58 »
Olen siis menossa peliin. Samaan porukkaa voipi kysellä mukaan. Osapuoli: Uusimaa.

Otan mukaan pienen teltan (noin 2 henkilöä mahtuu nukkumaan.). Saan käyttööni asuntovaunun johon mahtuu noin 3 henkilöä yöpymään. Näiden suunnitelmien toteutuessa tavaraakin mahtuu hyvin mukaan. Esim. otan pari autonakkua mukaan jolloin riittää virtaa Airsoft akkujen, puhelimien , yms, lataamiseen.

Jos kiinnostusta olisi lähteä ja vieläpä liittyä samaan porukkaan niin voi laittaa yv:llä viestiä niin suunnitellaan pelejä lisää.
Laittelen tänne viestiä suunnitelmistani.

-Auto täynnä! myös nukkumapaikat täytetty asuntovaunussa.
« Viimeksi muokattu: Perjantai, 13.07.2018, 19.50 kirjoittanut Sinappi »

Poissa Lucky7

• Newbie
  • *
« Vastaus #4 : Keskiviikko, 28.02.2018, 23.43 »
Moikka vaan pitkästä aikaa!
Oon ollu nyt kumpanakin kertana parolassa ja mätöt on olleet todella hyvät. Tässäpä muutama vinkki Jullelle kemuihin:
Mukaan vaellusruokaa, kaasukeitin, jatkuvaa napostelua varten pähkinöitä/urheilupatukoita/karkkia, ensiapuvälineitä (pieneen battledamagen hoitamiseen), majoite (teltta, laavukangas tms.), paljon vaatteita sillä pelin kesto on todella pitkä ja ennen kaikkea saakelin hyvät kengät (kumpanakin pelikertoina ollu helvetin kuuma - toivotaan että ei ole tänä vuonna). Hyvä kunto on suositeltavaa, sillä muuten pelit menee uupuneena toisten seuraamiseksi.

Pro tip jalkaväkeen lähteville, hommatkaa jotkin romupyörät (siis koko ryhmälle) jolla liikkua alueella sillä alue on todella laaja (voi verestää inttimuistoja paskoilla pyörillä ajamisen suhteen). Alueella siirtymät on helposti 5-6 km luokkaa. Pelinjärjestäjät kuljetti jengiä ajoneuvoilla aika hyvin viime vuonna, mutta jalkaväki marssi siltikin paljon.

Osa muistanee minut 6 vuoden takaa peleistä ja voi tulla nykimään hihasta/letistä/parrasta Uudenmaan tukikohdassa (pyörin todennäköisesti mekanisoidun puolella Chevy vanin kyydissä).

Pitäkää hauskaa ja pitäkää huumori messissä koko ajan!

Poissa julle5566

• Yhdistyksen jäsen
  • *
  • Olen aina oikeassa, tiedät sen kuitenkin itsekkin.
« Vastaus #5 : Torstai, 08.03.2018, 18.40 »
Kiitos paljon vinkeista Lucky7.
Välineisiin olen jo investoinut sotapaitaan yms;
Ja kuntoo olen koittanut kohentaa paitsi nyt tuli takapakkia reilun viikon kuumeen takai.

Edelleen kaikki vinkit otetaan vastaan.
Minulla on luku sekä kirjoitus häiriö.
Jos asia häiritsee soita 0442567818.
Tai tule käymään Kalevalankatu 21 B14 Männistö.

Poissa Sinappi

• Yhdistyksen jäsen
  • *
« Vastaus #6 : Perjantai, 06.04.2018, 09.37 »

Poissa Juwws

• Newbie
  • *
« Vastaus #7 : Perjantai, 13.07.2018, 02.23 »
Olisiko kellään autossa viellä tilaa tai peliporukassa ? Kumpikin itseltäni puuttuu ja mielellää porukassa kuin yksin pelailen, omani maksan bensoista ja muista tietysti pirkanmaan puoli olisi itsellä
« Viimeksi muokattu: Perjantai, 13.07.2018, 11.40 kirjoittanut Juwws »